Dribbble invites

(Bertil Boisen) #1

Hey alle kreative!

Dette indlæg henvender sig primært til grafikerne derude.

Jeg har 9 invitationer til Dribbble, så hvis der sidder nogle dygtige danske grafikere derude som ønsker at blive en del af dette netværk, så hold jer ikke tilbage.

Kommentér på dette indlæg med et link til dit portfolio samt din e-mail.

Disclaimer: For at holde kvalitetsniveauet på Dribbble skal alle som skriver ikke regne med at få en invitation. Gå ind på Popular siden på dribbble - hvis niveauet dér ser helt uopnåeligt ud, så er du nok ikke helt klar endnu.

(Thomas Bredesen) #2

Hej Bertil.

Jeg har godt luret omkring hvordan man kunne få en inv. til Dribble.

Jeg har ikke opdateret min behance i 100 år med det nyeste jeg har lavet, men tag et kig -> https://www.behance.net/bredesen

Email: bredesens@gmail.com

(Bertil Boisen) #3

Hej Thomas,

I så fald synes jeg du bør opdatere din profil. Du er dygtig til photoshop manipulation - men jeg vil gerne se noget “mere grafisk” hvis du forstår hvad jeg mener.

EDIT: Thomas sendte efterfølgende nogle nydelige sportslogoer og er nu en del af Dribbble fællesskabet.

(Felix Molonfalean) #4

Hej Bertil.

her er min portefølje: https://www.behance.net/timfelix
email: felix.m220@gmail.com

tak

(Bertil Boisen) #5

Hey Felix,

Du er på rette vej men der mangler stadig lidt finish - som jeg er sikker på nok skal komme.

For at give dig lidt konstruktivt som du kan have in-mente fremover

• Strømlin ikoner så de holder samme størrelse og udseende så det ligner at de er i familie

• Skær ned på brugen af forskellige skriftstørrelser, jeg forsøger selv at holde mig til 3 størrelser (12 til 14 for brødtekst afhængig af skrifttypen, som regel benytter jeg 13pt)

• Tænk også over linjeafstanden, den må ikke være for stor men heller ikke for lille, ved 14pt bruger jeg omkring 20pt linjeafstand (omregn det til procent og overfør denne afstand til øvrige størrelser)

Det var bare et par af de ting som virkeligt løftede mit design da jeg fik dem på plads.

Håber at du kan bruge det.

(Maxim Paladii) #6

Hej Bertil!

Actually i’m not Danish, but now I’m in Denmark. I’m studying Multimedia design in Kolding. But i already have some experience in Graphic Design.

So here is my portfolios – www.max.paladii.com, www.paladii.com.
my email: max.paladii@gmail.com

Looking forward for your decision. Thanks!

Maxim.

(christian) #7

Hej Bertil.
Har du stadig invitationer tilk Dribble? Du kan se link til mine ting her:

www.christianwad.dk