Fotograf og grafisk designer

Leder I efter en fotograf og kreativ visuel grafiker til jeres kommunikations/presse- eller marketingafdeling, så læs endelig videre her.
Jeg henvender mig i håb om at kunne komme i betragtning til et sådant job, da jeg er sikker på at jeg vil være en faglig og professionel gevinst og i stand til at udfylde rollen på bedste vis.
Her er lidt om mig og mine kompetencer.

Fag og profession:
Jeg mestrer blandt andet:
Fotografering - af medarbejdere, arrangementer og projekter, produkter osv. Uddannet fag/reklamefotograf.
Billedbehandling. Ekspert i Adobe Creative Suite-pakken
Udarbejdelse af logoer, grafisk design af kampagnematerialer og publikationer, klargøring til tryk, brochurer, annoncer og rentegning.
Jeg kender mit fag og min branche, trives i den og agerer med de bedste resultater som primært mål i mine eksekveringer. Jeg kender mine deadlines, er disciplineret og ordentlig og har aldrig misset en eneste.
Nye systemer, korte deadlines, bolde i luften, teknisk snilde, fritlægning og pixels er jeg helt og aldeles hjemme i.

Personlighed og samarbejde:
Jeg er vant til at navigere i mange fag-grupper. Jeg er den bredtfavnende medarbejder, der går med samme ildhu til opgaven, om det så det er en hurtig ændring i et foto eller et længere samarbejde omkring en større produktion.

En solid medarbejder, der møder til tiden og dybest set bare holder af mit fag og ikke er ‘for fin’ til nogen former for opgaver. Og så er jeg altså ret hyggelig og sjov at ha’ med på holdet…

Send en mail til peter@gravesengraphics.dk hvis I får brug for mine kompetencer

Se mere her: https://gravesengraphics.dk/