Hvem får man til at lave sin hjemmeside?

(Jalte) #1

Halløjsovs

Jeg arbejder i et mellemstort firma (4-50 ansatte) der skal have en ny hjemmeside. Hvem får man til at lave sådan en? (det virker jo næsten som et jobopslag; i må meget gerne også foreslå nogen andre end jer selv, eller bare generelt komme med gode råd. Tak).

Vi sælger både tekniske maskiner og er konsultenter (=en del undersider der beskriver hvad vi laver og sælger). Der må gerne være en eller anden form for CMS system. Engelsk, dansk og svensk (men vi skal have mulighed for nogenlunde enkelt at tilføje flere sprog). Vi har en del indhold på vores nuværende hjemmeside, og jeg tror vi selv har meget godt styr på hvad vi vil beholde (men er åbne for ideer her også; det er bare ikke hovedopgaven). Vi vil have en ny side da den vi har nu er grim, sløv, ikke virker på mobiltelefoner og umulig at arbejde med (en wordpress side med 30 uddateret plugins samlet af nogle Svenskere for syv år siden).

Simpel, flot og snart færdig.

Tak.

Jalte Windum
mail@jaltewindum.com

(Tvist) #2

Kan godt se, at det ikke er hovedopgaven, men tænker at I også skal have nye billeder på siden? Du er velkommen til at kontakte os, såfremt du får brug for en fotograf til det ene eller det andet :blush: Vh Morten. tlf 40326717. www.mortenlarsen.dk

(Nanna) #3

Hej Jalte,

Jeg har fornyligt fået lavet min side om måltidskasser, og jeg valgte simpelthen at gå til et mindre bureau. Det kan anbefales, fordi min fornemmelse er, at de prioriterer kundekontakten, leverer god kvalitet og har korte svartider.

Hvis du vil vide, hvem vi brugte, kan du bare skrive en besked.

Venligst Nanna