Leder efter en kontorplads i København

(Gustav Halfdan Breck-Berg) #1

Kære alle

Mit navn er Gustav Halfdan og jeg leder efter en kontorplads i København, hvor jeg kan sidde og udtænke sjove ting. Jeg er impro-komiker og er i øjeblikket i gang med at skrive en TV-serie, og mit gamle olivengrønne skrivebord i min lille lejlighed på Østerbro er simpelthen blevet for småt - og tiden er dermed inde til at flyve fra reden.

Så hvis I kender nogle, der står og mangler en lejer, så sig endelig til.

Håber I kan hjælpe mig!

Med venlig hilsen
Gustav Halfdan

(Maria Pavlovski Teglbjærg) #2

Hej Gustav :slight_smile:

Jeg har et lokale på Østerbro, som jeg deler med 2 andre (vi laver kostumer, sfx makeup og foto) og vi mangler en 4. person fra nu :slight_smile:. Rummet er 85 kvm og beliggende en høj kælder (3,2 meter til loftet) med god belysning. Jeg har lige overtaget stedet her d. 1/8, så der er rig mulighed for at have medbestemmelse i forhold til indretning osv, da det lige nu er et stort råt åbent rum med et mindre thekøkken (uden rindende vand, men adgang til vand i tilstødende lokale).

Men groft sagt ville man få ca 20 kvm for 2000 kr. inkl varme, el, moms. Internet er der ikke noget af lige nu - men kommer senere, hvis vi vil det. Der er 2 måneders depositum.

Du kan se billeder af lokalet her (De fleste af møblerne er nu fjernet):

Lad mig høre om det er noget du kunne være interesseret i at se :slight_smile:

Hilsen Maria
maria@idodeviant.com

(Pia Backhausen) #3

Hej Gustav

Du skulle hellere lede efter en kontorplads under fanen “Marked” i stedet for “Debat” :)))
Der kan du samtidig se alle de kontorpladser der allerede er slået op på Dansk Dynamit.

Jeg har selv en ledig kontorplads i øjeblikket, med hæve/sænke-skrivebord.

Mange hilsner fra
Pia Backhausen

(Touchlogic - Android og iOS app udvikling) #4

Hej Gustav,
Vi har en plads på vores konrot på Ravnsborggade i København.

Vi er et lille firma der laver Android og iOS apps, og har også et indie spilfirma til leje.

Ring eller skriv hvis det har interesse.

Med Venlig Hilsen
Andreas Juul Hirszhorn

Touchlogic, iOS & Android Apps
+45 3151 3113
www.touchlogic.dk

(nicky) #5

hej gustav
jeg har en plads til leje i mit foto atelier,midt i byen ,studiestræde
du kan ringe til mig på 40924035
mvh nicky

(Shelley) #6

Hej Gustav!
Vi har også to ledige pladser her ved Nørreport St.
https://annoncer.forum.forum.danskdynamit.com/marked/-LK2ZsOty0xTK2VHt6Ih
mvh,
Shelley

(Lokalebasen) #7

Hej Gustav! Hej Gustav! Ønsker dig heldigvis skriftligt. Hvad skal serien være om? Om kontor … Hvad har du brug for? Hvor stor skal det være, og hvilke faciliteter skal det indeholde? Det ville være meget godt, hvis du præciserer herom. Vi på Lokalebasen hjælper gerne med dig!